vrijdag 1 oktober 2010

NOTD !

Vandaag heb ik geen naam voor mijn notd.
Ik wist namelijk geen leuke :P
Let aub niet op mijn lelijke nagelriemen.
Door stage gaan ze er namelijk een beetje aan en heb ik weinig tijd om mijn nagels te verzorgen.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Basis:
- Summer fresh (H&M)
Versiering:
- 04 pink (essence)
- 02 purple boost (essence)
Ik heb met de summer fresh 2 laagjes aangebrach op m'n nagels.
Daarna waren ze goed gedekt.

Hebben jullie ervaring met H&M nagellak en wat vind je ervan?

3 reacties:

Anoniem zei

Oeeh, orgineel maar leuk. Die strepen maken het zeker mooi af. Liefs, xxxxx

Epidemic zei

Summer fresh is echt een super mooie kleur! ziet er leuk en nog zomers uit :)

Annemiek zei

Ziet er leuk uit! Mooie basiskleur!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats