donderdag 28 oktober 2010

Gewonnen.

Toen ik gister thuis kwam van stage lag er een leuk pakketje voor mij op de kast.


Ik had al zo mijn vermoeden dat dit het pakketje van Heidi was.
Ik had namelijk (onbewust) mee gedaan aan een win actie.

Je moest namelijk er namelijk voor zorgen dat Heidi 100 followers kreeg op twitter.
Ik ben haar gaan volgen een deed hierdoor automatisch mee.
Ik was de hele donderdag niet op twitter geweest dit omdat mijn internet het niet meer deed op mijn mobiel en ik bij een vriendin was die dag.
Vrijdag zag ik een DM met een linkje naar wat ik gewonnen had.
Ik was wel verrast omdat ik het niet aan had zien komen en vond het natuurlijk erg leuk!



Ik opende de envelop en er viel een leuk ingepakt pakketje uit.
Ook had ze er een persoonlijk berichtje bij gedaan.
Als je wilt weten wat er op staat moet je even op de foto klikken, dan word die vergroot.



Dit heb ik allemaal gewonnen:
- Catrice nagellak 160 Sweets for my sweets.
- Fimo nail art "pink ribbon" roze strikjes.
- Fimo nail art "pink flower" roze bloemen.
- Essence french glam nagelstickers.
- Essence french manicure tip guides.
- Essence tip painter white.

Ik ben echt super blij met de producten die ik heb gewonnen.
Bedankt Heidi!
Neem natuurlijk ook allemaal eens een kijkje op haar site!
http://fabulousfeelingblog.blogspot.com/

Volgende week donderdag (4 november) is mijn eigen win actie.
Doen jullie ook mee?
Liefs Lynsey

5 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk. Ik heb die producten ook. Liefs, xxx

Rani zei

Leuk!
Ik ben nieuwsgierig naar je winactie! :D

Inge zei

gefeliciteerd :D

Tatjana zei

Gefeliciteerd meissie!

Anne zei

gefeliciteeeerd :)

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats