woensdag 20 oktober 2010

NOTD Forever mine



De notd vandaag is van de essence denim wanted lijn.
Ik heb hem al een tijdje terug gehaald maar nog nooit op gehad.

De nagellak verbaasde me echt.

Na 1 laag was hij al bijna goed gedekt.

Dus toen ik de tweede laag aangebracht had waren me nagels overal perfekt gedekt.

Echt een aanrader dus.

Ook is het een mooi blauw kleurtje wat helaas niet helemaal tot zijn recht komt op de foto.
Op de foto valt hij vrij donker uit want het lakje is eigenlijk een paar tinter lichter.

De prijs weet ik niet meer helemaal zeker maar ik geloof dat die €1,79 was.



Hebben jullie ook spullentjes van de denim wanted lijn van essence?
Wat is jullie ervaring ermee?

13 reacties:

Anoniem zei

Ik heb deze ook en ik vind hem ook heel mooi! Eerst had ik hem laten liggen in het schap maar toen zag ik hem bij iemand op een blog en toen wist is zeker dat ik hem moest hebben!

Tatjana zei

Pretty color!
Ik heb hem zelf ook hihi. :)
Ik heb ook de andere blauwe en de roze en nog 2 gelliners. :)

Anoniem zei

Wat een lief kleurtje.
Ik heb hem zeker gezien, maar niet meegenomen. Kweet niet, het is niet zo 'mij'!

Anoniem zei

Gek genoeg heb ik niks van deze lijn. Maar ik vind de kleur heel mooi. Als ik her potje zie denk ik nee. Zie ik de swatch dan denk ik ja. Liefs, xxxxx

Bertine zei

Mooie kleur! Ik zat te twijfelen of ik een grijze van deze lijn mee zou nemen, maar ben uiteindelijk toch voor 1 van essence gegaan in het grijs.

aline zei

mooi kleurtje, heb staan twijfelen om hem mee te pakken... spijt dat 'k het niet heb gedaan :)

Roxanne zei

Mooi kleurtje! :)

Anne zei

ik heb er geen van...
maar eht lijkt me wel een onwijs mooi kleurtje! <33

Bloggerista zei

Mooi!

L-beauty zei

moooi!

Marjolein zei

Leuk kleurtje! Ik heb zo'n gelliner maar vind 'm niet echt bijster goed..

Lynsey zei

@Marjolein, heb die Gelliner ook maar vind hem absoluut niet fijn.
Als ik hem weg probeer te halen met make up remover lukt dat niet eens.

Mariel zei

Ik heb hem ook :)

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats