dinsdag 5 oktober 2010

Pink Ribbon

Het is weer oktober en oktober staat ook voor de borstkankermaand.
Deze maand word er extra aandacht besteed aan borstkanker.
Je kan allerlei leuke spulletjes kopen een deel hiervan gaat dan naar pink ribbon.
o.a. bij :
- etos
- blokker
- Expo
Dit jaar roept etos de vrouwen op om hun pink pink te maken.
Hiermee laat jij je steun zien aan pink ribbon.
Doe hier aan mee en upload een foto bij de etos facebook of upload een foto bij twitter met als comment #pinkpink.
Laura http://www.beautyaddicts.nl/ en ik doen mee, jullie ook?
Ga naar de etos of pink ribbon site voor meer informatie.


3 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk dat je eraan mee doet. Ik ga misschien binnenkort die armband halen. Uitterraad moet hier gewoon bij worden stilgestaan. Liefs, xxx

Laura zei

Ik doe dus ook mee! :D Moet alleen m'n foto nog uploaden op Twitter ;)

Anoniem zei

Oh leuk ik ga ook nog wel iets van pink riboon kopen hoor!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats