dinsdag 26 oktober 2010

Plus size.

Plus size neemt steeds meer de wereld over.
Veel mensen schamen zich er niet meer voor en leggen zich erbij neer.
En waarom ook niet?
Plus size is ook mooi en waarom zou je jezelf dan niet schowen.

Ik ben even op google op zoek gegaan naar plus size meiden/modellen en heb voor jullie een paar
foto's opgeslagen.
Ik heb mijn favoriette foto's online gezet.
De namen weet ik niet.

Ook heb ik een hele leuke site ontdekt met onderandere plus size.
Het is absoluut de moeite waard om een keertje te kijken!
http://www.curvacios.nl/
De site is van Desirée een erg spontane en aardige vrouw!

Wat is Curvacious?
“Curvacious is een Nederlandse beautyblog, óók voor curvy ladies. Op Curvacious kan je niet alleen terecht voor informatieve artikelen, maar ook voor reviews, (web)winkeltips, (plus size) shopping tips en nog veel meer. Zo is er een blog ontstaan met een grote diversiteit in artikelen waar elke vrouw zich thuis voelt.”

















Wat vinden jullie van plus size?

8 reacties:

Anoniem zei

Ik ben zelf ook plus size. Dus niks mis mee. Ik vind het trouwens zo veel natuurlijker dan de meiden die je bijvoorbeeld in benelux next topmodel ziet of zulke progamma's. Lets be plussize. Liefs, xxxxx

Rachella - flourishingfit.com zei

Leuke blog! Ik hoop dat je mijn blog ook wilt volgen?
xoxo

http://theonlyfashionprincess.blogspot.com

Marjolein zei

Nog een plus-sizer meldt zich! :p Leuk dat je er een artikel over schrijft :) vind het wel fijn als ze plus size modellen naast de gewone modellen gebruiken, dan kun je tenminste ook zien hoe kleding bij de verschillende maten staat :)

LynseysBeauty zei

@Marjolein, ja idd! Want soms lijkt het bij een "dunne" model groot maar dan valt het door het stofje bij een plus size weer strak! :P

Angélique zei

Niks mis mee toch! :)

Desirée zei

Echt superlief dat je mijn blog hier vermeld, dat doet me enorm goed! Ik ben blij dat het taboe van plus size langzaam aan het verdwijnen is in Nederland.

Veel succes met je blog!

Liefs, Desirée

Tessa zei

als het met mate is is het goed he :) maar op die laatste foto vind ik al geen plus size model meer :$

Heidi zei

Ben zelf ook plus size vrouw en voel me goed.
Dit vind ik belangrijk ook voor andere plus size vrouwen, wij hebben een diepe inerlijke schoonheid die veel mannen aanbidden.
Gooi dit er uit laat zien wie we zijn en dat we er zijn.
Als mannen eerlijk zouden zijn hebben ze liever een lekkere plus size.
wees eerlijk naar elkaar er is niets om je voor te schamen.

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats