woensdag 20 oktober 2010

Oma weet raad!


Vandaag neemt oma weer eens mijn blog over.
Voor vandaag wist oma wel leuke raad.
Het onderwerp wat oma gaat bespreken met jullie gaat over haarverzorging.

Haar wassen.
Donker haar gaat glanzen als het nagespoeld wordt met water en wat azijn.
Blond haar naspoelen met water en wat cintroensap. En beide gevallen nog even naspoelen met gewoon water.

Vet haar moet vaak gewassen worden met sterk verdund soda water.

Droog haar kunt u beter niet te vaak wassen. Smeer eens per maand de hoofdhuid in met olijfolie.

Tegen roos is dit middel aan te bevelen: was het haar met lindebloesemthee.

Lang haar is na het assen makkelijker te kammen als het nagespoeld wordt met azijnwater.

Een mooie kleur krijgt uw haar wanneer u het met thee spoelt.

Bruin en zwart haar krijgt een roodachtige gloed met hennatheespoeling.

Spoelen met kamillethee maakt blond haar blonder. Wanneer u henna met sterkgezette koffie aanmaakt in plaats van met water dan 'pakt'de kleur beter en hebt u langer plezeier van uw rode haardos.

Haaruitval, vaak wassen met sterk gezette kamillethee. En twee maal per week keukenzout insmeren.

Dit waren de tips van oma.
Heb je nog vragen voor oma, stel ze gerust.

Ik wil bij deze wel zeggen dat ik de tips niet zelf heb toegepast.
Dus ik weet niet of het helpt!

4 reacties:

Anoniem zei

leuk! zal het eens proberen. Ben benieuwd wat je volgende week publiceerd! ga zo door meid x

Anoniem zei

Zulke tips zijn echt zo leuk als je net begint in de beauty. In ieder geval, dat vond ik in het begin helemaal geweldig. Het blijven leuke tips, maar als je verder raakt vergeet je die helaas! :O

Anoniem zei

Ik vind de tips ook leuk en grappig om te lezen. Dit artikel is echter wel voor beginners. Liefs, xxx

Laura zei

Leuk artikel!
x

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats