zondag 24 oktober 2010

Dit of Dat?

Door Natascha van http://beautytas.wordpress.com ben ik getaged.
De naam van de tag heet Dit of Dat?
Omdat ik het een leuke tag vind heb ik hem ingevuld met plezier.

MAKE-UP:

Blush of bronzer

Lip gloss of lipstick

Eye liner of mascara
Foundation of concealer

Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw

Kwasten of sponjes

NAGELS:

OPI of China Glaze
Lang or kort

Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker

Met nailart of zonder nailart

BODY:

Parfum of Body Spray

Lotion or body butter
Douche-gel of zeep

Lush of andere merken

KLEDING:

Spijkerbroek of joggingbroek

Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken

Streepjes of ruitjes

Teenslippers of sandalen

Sjaals of hoedjes

Oorknopjes of oorhangers

Kettingen of armbanden

Hakken of platte schoenen

Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest



HAAR:
Krullend of stijl

Knot of paardenstaart

Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort

Licht of donker
Lok of pony

Los of vast

ZOMAAR:

Regen of zonneschijn

Zomer of winter
Herfst of lente

Chocolade of vanille

Westen of oosten
Ik geef de tag aan de volgende personen door:

Silja van http://www.sillysilsil.com/.
Heidi van http://fabulousfeelingblog.blogspot.com/
Het plaatje heb ik overgenomen van Natascha.

5 reacties:

Anoniem zei

Wat een leuke tag. Leuk om te lezen. Liefs, xxx

Kiki zei

Leuk om te lezen ja en een grappig plaatje.

Judith zei

Leuke tag haha!

Myrna zei

Dankjewel voor het taggen!! Ik ga de tag een van deze dagen ook op mn site zetten :D Onze antwoorden komen best wel overeen

Lynsey zei

@Myrna, Oke leuk ben benieuwd !

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats