dinsdag 19 oktober 2010

Turtle eyes

Vandaag heb ik weer eens voor jullie een eye of the day.

Ik heb hem de naam turtle gegeven omdat het een groene ooglook is en ik meteen aan een turtle moest denken.
Voor deze look heb ik mijn 96 palette gebruikt.














Voor de look heb ik een oogschaduw basis gebruikt van manhattan nummer 01.

Nummer 1 heb ik gebruikt als highlighter.
Nummer 2 heb ik aangebracht op mijn bewegend ooglid en nummer 3 heb ik aangebracht in de arcadeboog en een beetje op de buitenkant van me bewegend ooglid.

Als je dit allemaal samenvoegt is dit het eindresultaat:


Sorry dat de tekst er zo raar naast zit maar op de een of andere manier krijg ik het niet goed.

1 reacties:

Anoniem zei

Heel mooi. De crease ziet er ook heel mooi en strak uit. Ik gebruik de palettes nu ook veel vaker. Je kunt er zulke mooie dingen mee. Liefs, xxxxx

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats