woensdag 27 oktober 2010

Glisten up!

Vandaag heb ik een lakje van de Essence colour & go lijn op.
Nummer 25 Glisten up!

Essence vind ik over het algemeen een fijn merk en de lakjes van de colour en go lijn vind ik ook erg leuk.
Helaas was ik over deze niet zo te spreken.

Na 3 lagen waren mijn nagels nog steeds niet goed gedekt.
Dit kun je vooral goed op de bovensten foto zien bij mijn pink.
Bij 3 lagen had ik ook wel zoiets van nu vind ik het genoeg.
Het begon er steeds lelijker uit te zien.
Het afhalen van het lakje is ook een ramp.
Heel je vingers komen onder de glitters te zitten.

Hebben jullie ook lakjes van de colour en go collectie van essence?
Wat is jullie ervaring hiermee?

14 reacties:

Anoniem zei

Erg leuk kleurtje! Zelf vind ik glitternagellak niet echt geweldig, ik heb dan ook altijd het probleem dat de glitters overal komen te zitten. =P

Marjolein zei

Je moet deze eens over een ander, wel dekkend lakje proberen (bijvoorbeeld zwart of blauw), dan is hij volgens mij juist super mooi! Ik heb een aantal lakjes van Colour&Go en vind ze allemaal erg fijn :)

Lynsey's Beauty zei

@Marjolein, Bedankt voor de tip. Ik zou het eens proberen! :D

Janneke zei

@Marjolein ik heb dat indd ook ergens gezien. Als je hem over een ander lakje doet krijg je echt dat 'flakes' effect. Heel gaaf@

Remkje zei

Ik heb nummer 10: Ready for action! Deze is echt knalrood, hij dekt gewoon prima eigenlijk. :)

Judtih zei

Ik vind het niet echt zo'n mooi kleurtje,
en glitternagellak draag ik sowieso al niet.
Maar je staat er wel mee vind ik :)

Anoniem zei

Ik vind deze kleur niet zo mooi en zo slecht dekkend. Ik gebruik wel heel veel kleuren van essence. Liefs, xxx

Tatjana zei

Mooie kleur, wel jammer dat hij ietsjes minder goed dekt maar ergens over heen is natuurijk ook erg mooi. :D

Maud / BeToday zei

Oeh :) deze nagellak moet ik nog steeds een keer aanschaffen!

Tine zei

Mooi kleurtje!
x

Daniëlle zei

Ik heb deze ook maar nog niet uitgeprobeerd eigenlijk.. Maar over een zwarte schijnt ie wel heel mooi te zijn =)

Angélique zei

Mooie kleur!

FabulousHeidi zei

Leuk kleurtje! Stond laast al te twijfelen om 'm mee te nemen :-) ben nu dus overtuigd!

FabulousHeidi zei

Oja dat ie niet dekt is niet erg vind ik, heb ik een leuk ideetje juist voor hihi!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats