maandag 18 oktober 2010

New hair colour.

My old hair colour:

Mijn oude haar kleur was donkerblond met blonde plukken er door heen.
Voor de zomer vond ik het een erg leuk kleurtje maar nu de herfst er weer aan kwam vond ik het niet meer zo leuk.
Daarom besloot ik om mijn haar bij de kapper bruin te verven.

Dit was makkelijker gezegt dan gedaan.
Ik moest voordat ik het bruin kon laten maken eerst me haar laten ontkleuren.
In totaal zijn ze 3 uur bezig geweest met m'n haar.


























My new hair colour:

Welke kleur het is weet ik niet precies.
Het is wel erg donker bruin.
De kleur was namelijk donkerder uitgevallen dan moest.
De kapster had namelijk niet verwacht dat mijn haar het zo goed zou pakken.


























Kleuren jullie je haren?
Wat voor kleur heb je nu?

14 reacties:

Pauline zei

Cool! Staat je erg goed!

Lynsey zei

@Pauline
Thanks :D !

Evelien zei

het staat je wel heel mooi! :D vind het eigenlijk mooier als blond :D

Saskia zei

Wauw! Erg mooi je haar... Like it..
Ikzelf gebruik soms een spoeling bij de kapper, donkerder. Maar verder niet.. en dat doe ik ook maar af & toe...

Bertine zei

Dis echt wat anders, staat mooi! Idd een mooie kleur voor de herfst en winter.

LynseysBeauty zei

Thnx meiden voor de leuke reactie :D !

Laura zei

Staat je echt goed! En op een of andere manier ook volwassener vind ik :P

Lynsey zei

@Laura haha ja dat idee had ik ook al.
Maar vind dat niet zo heel erg :P

Anoniem zei

WAUW, een totaal andere meid joh. Het staat je echt prachtig. Gorgeous. Ik heb net deze week mijn haar geverft. Zoals je kon lezen op mijn blog. Hihi, maar dit is echt gewaagd hoor. Het ontkleuren hoefde ik gelukkig niet. Van blond naar donker is wel moeilijker dan van donker naar licht. Het is bij jouw heel mooi geworden. Liefs, xxxxx

britt zei

wat een verschil! Het is inderdaad erg donker bruin, maar het staat je wel erg goed zeg!

En een reactie op kalypso: Het is juist lastiger om van zo donker weer naar licht te gaan. Dan moet je het helemaal ontkleuren, wordt het meestal oranje en dan nog eens zorgen dat het de juiste kleur blond moet worden. Dit wordt meestal met plukken gedaan en dan krijg je het niet helemaal blond.
Ja mijn moeder is kapster vandaar.

LynseysBeauty zei

@Kalypso en @ Brit.
Haha dat oranje herken ik meteen.
Me haar kleur leek wel bassie.
Was blij dat de kleur goed pakte.
Alleen komen nu wel weer lichtere plukken er door heen dus moet er weer een keer een spoeling door heen doen.

KIM zei

Deze haarkleur staat je geweldig!! Errug mooi hoor!

CHAMA FASHION zei

wow super! Heel leuk!!!

Wij volgen jou, volg jij ons??

Anoniem zei

Wauw wat mooi!

Het maakt je meer 'sophisticated'. Leuk!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats