donderdag 30 september 2010

Als ik een .... was

Vandaag keek ik op http://rambling.nl/ en kwam daar een leuke tag tegen.
Als je hem wou over nemen mocht dit alleen moest je even een berichtje achter laten.
Veel lees plezier!

Als ik een maand was, was ik november
Als ik een dag was, was ik zaterdag
Als ik een tijdstip was, was ik 12:34
Als ik een planeet was, was ik mars
Als ik een zeedier was, was ik een dolfijn
Als ik een richting was, was ik rechts
Als ik een meubelstuk was, was ik een poef
Als ik een vloeistof was, was ik water
Als ik een boom was, was ik een Amerikaanse eik
Als ik een gereedschap was, was ik een hamer
Als ik een bloem was, was ik een lelie
Als ik een weersoort was, was ik de zon
Als ik een muziekinstrument was, was ik een sambabal
Als ik een gezichtsuitdrukking was, was ik een big smile
Als ik een kleur was, was ik roze
Als ik een emotie was, was ik vrolijk
Als ik een soort fruit was, was ik een appel
Als ik een geluid was, was ik het geluid van een vogeltje in de morgen
Als ik een element was, was ik vuur
Als ik eten was, was ik een zuurstok
Als ik een auto was, was ik een audi r8
Als ik een plek was, was ik het strand
Als ik een stof was, was ik katoen
Als ik een smaak was, was ik zoet
Als ik een voorwerp was, was ik een foto camera
Als ik een lichaamsdeel was, was ik een arm
Als ik een paar schoenen was, was ik paar laarzen
Als ik een liedje was, was ik dynamite.
Natuurlijk mag je de tag over nemen.
Laat je me weten als je dit doet?
Liefs Lynsey

1 reacties:

Anoniem zei

Super leuke schattig tag. Liefs, xxxxx

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats