donderdag 2 september 2010

Geen blogpost

Hallo allemaal!

Ik heb al een tijdje niks meer op mijn blog gepost.
Dit komt door persoonlijke omstandigheden.
Die gaan nu namelijk voor.

Zodra alles weer zijn oude gangentje gaat zou ik ook weer gaan posten.
Ik zou ook een tijdje niet via twitter online zijn.
Als je toch nog vragen hebt, kun je die vragen via een prive berichtje bij twitter.
Ik zou proberen deze dan zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ik kan alleen niet beloven of dit mij ook gaat lukken.

Liefs Lynsey!

2 reacties:

Anouk zei

Oeei dat is altijd vervelend.
Maar persoonlijke omstandigheden gaan natuurlijk voor je blog! Niet meer dan logisch.

Succes/sterkte ermee.

Lynsey zei

@Anouk, bedankt voor je berichtje.
Ik denk dat ik vanaf volgende week weer langzaam begin!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats