woensdag 22 september 2010

NOTD: Glitters.


Voor mijn notd heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
- Essence; 21 Fabuless
- Kiko; Sparkle touch nr 2.
Als eerte heb ik een base coat aan gebracht.
Toen deze droog was heb ik 1 zwart laagje per nagel aangebracht.
De zwarte kleur dekte erg goed daarom was 1 laag voldoende.
Daarna geduldig de zwarte kleur goed laten drogen en vervolgens de glitters van het kiko lakje er overheen gedaan.
Toen deze weer droog was heb ik er nog een topcoat over heen aangebracht.


Hebben jullie ervaring met kiko nagellak? En wat vind je ervan?

3 reacties:

Anoniem zei

Leuke nageltjes! Kan je me een proefje opsturen?

Lynsey zei

@ Anoniem, wat bedoel je precies met proefje?
Liefs Lynsey

Laura zei

Wat een gaaf lakje van Kiko!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats