vrijdag 27 augustus 2010

Kodak zx1

Vandaag heb ik voor jullie een artikel die niet iets met beauty te maken heeft.
Ik ga namelijk een artikel schrijven over mijn nieuwe film camera de Kodak zx1.
Sommige van jullie hebben het misschien vorige week al gelezen op mijn twitter, ik heb deze camera gekregen van mijn vriend.

Informatie filmen:
De camera filmt in HD kwaliteit.
En je kan volgens kodak altijd met de camera filmen ook als het sneeuwt of regent.
Zelf lijkt mij dit erg handig maar als het zo hard regent zoals vandaag durf ik de gok niet te wegen.
Ook is de camera bestand tegen zand, vuil en andere ongemakken.
Het enigste nadeel is wel als je de camera aanschaft je in het begin maar 22 secondes kan filmen.
Je moet er zelf dus nog een geheugen kaartje bij aanschaffe
n.

Ik heb mijn SDHC kaartje besteld bij bol.com
Ik heb een 4gb geheugen kaartje besteld voor €12,99.
Hiermee kan je ongeveer 45 minuten filmen.


Kleuren:
Je kan de camera in verschillende kleuren kopen.
Ik heb de roze gekregen.

Dit zijn de kleuren waarin je ze kan krijgen:
- Geel
- Roze
- Blauw
- Zwart
- Rood

Wat zit erbij geleverd?

Je krijgt de volgende dingen erbij:
- Oplaadbare batterijen + batterijoplader.
- HDMI-, AV- en USB-kabels.
- Polsriem.
- Dun camera tasje.
- Een design achterkant, zodat je zelf kan kiezen welke je wilt.

Voor en Nadelen:
Voordelen:
- Klein
- Stevig
- Licht
- Kan tegen verschillende weersomstandigheden.
- HD kwaliteit.

Nadelen:
- Er zit weinig geheugen bij.
- Er zit geen lampje op voor als het donker word.


Zou jij deze camera aanschaffen? Waarom wel/waarom niet?
In welke kleur zou jij hem dan nemen?
informatie bron http://shop.kodak.nl/store/ekconseu/nl_NL/pd/Zx1-pocketvideocamera/productID.147426200

2 reacties:

Unknown zei

ziet er erg leuk uit dat dingetje !!!!!
was hij duur ??? #durftevragen

Lynsey zei

@Silja, Hoeveel mijn vriend ervoor betaald heeft weet ik niet maar ik geloof dat die nu bij bol.com in de aanbieding is voor €80.

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats