woensdag 11 augustus 2010

NOTD Meet Me At Coral Island.


Tijdens de 1+1 gratis actie bij de kruidvat heb ik o.a. dit kleurtje gekocht.
Het is een een mooi kleurtje alleen zit er 1 nadeel aan hij dekt niet naar 2 lagen.

Ik vind het vaak fijn als mijn nagels gedekt zijn na 2 lagen maar zelfs bij een derde laag zie ik op sommige vingers steeds de tips er door heen.
Maar ach omdat het kleurtje veel goed maakt doe ik er gerust een 4de laagje over heen.
Ik heb bij de foto's wel een base coat op maar geen top coat.








0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats