woensdag 25 augustus 2010

NOTD, Spikkels


Voor mijn NOTD heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:

- Lets talk about berrie (basis kleur)

- Sweets for my sweets.

- Lucky in lilac.

Voor de stippen op mijn nagels heb ik dotting tools gebruikt.
Je kan van alles ermee maken en ze zijn erg handig!

Ik ben achter de dotting tools gekomen via www.beautytreat.nl.
Ook ik heb die van mij besteld via e-bay.
Die van mij waren €2,50 en gratis verzenden.










Welke materialen gebruiken jullie om je nagels te versieren?
Wat bevalt je goed en wat vind je echt een flop?

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats