vrijdag 20 augustus 2010

4 Thing tag.

Toen ik vandaag op http://www.beautyfreakz.nl/ keek zag ik dat Myrna aan mij de 4 things tag had door geven.
Daarom ga ik deze vandaag voor jullie invullen.

Regels.

Link de persoon van wie jij de tag gekregen hebt, geef 4 antwoorden bij elke vraag, tag 4 andere bloggers en laat hun weten dat ze getagged zijn.

4 things in my bag/purse.
- Agenda,
- Etui,
- Notitie boekje.
- Lipgloss.

4 things found in my office desk drawer.
- Muismat.
- Zonnebril.
- Plakband.
- Digitale camera.

4 things in my room.
- Tv
- Bureau stoel.
- Schoenen.
-Foto lijstjes.

4 things i’ve always wanted to do.
-Al mijn kleding weg doen en alles opnieuw kopen.
- In een trein gaan zitten en kijken hoe vaak je heen en terug kan gaan tot dat de conducteur door heeft dat je er nog steeds inzit.
- Van m'n slaapkamer een inloop kast maken, haha.
- In een lamborghini gallardo rijden (dromen moet je hebben:P),

4 things im currently into.
Van de zon genieten.
- Bezig met filmpjes maken voor m'n site.
- Bloggen.
- Zonnebrillen kopen.

4 things i bet you didn’t know about me.
- Dat ik na de zomer stage ga lopen in Brummen.
- Ik nog nooit gevlogen heb omdat ik niet durf.
- Een allergie heb voor huisstofmijt.
- Ik bang ben voor spinnen.

4 songs i can’t get out of my head.
- Flo rida - club can't handle me.
- B.O.B - Airplanes.
- Rhianna - Te amo.
- Enrique iglesias - I like it.

Dit zijn de meiden die ik tag.
Sanaz. http://www.shottofbeauty.blogspot.com/
Noelle. http://www.cosmeticsgeek.nl/
Natascha. http://beautytas.wordpress.com
Jessica. http://www.nailoholic.com


3 reacties:

Myrna zei

Leuke antwoorden haha en al je kleding weggooien en dan nieuwe kopen lijkt mij ook wel wat :P wel als iemand anders t betaald dan he! Het is trouwens beautyfreaksz.nl geen .com :D

Frauke zei

Leuk :D

Unknown zei

leuke dingen heb je opgeschreven zeg

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats