vrijdag 13 augustus 2010

Mascara!

Vandaag heb ik voor jullie een review gemaakt met budget mascara tot duurdere mascara.
Voor sommige is een mascara makkelijk te betalen maar sommige ook gewoon niet.
Ik heb vandaag voor jullie de volgende mascara's getest(van links naar rechts):


- Essence magic design, waterproof;
- Essence No limits volume, waterproof;
- Essence Hypno gloss;
- p2 Beauty insider, waterproof;
- Maybelline Volume express, turbo boost;
- Maybelline Volume express, Lift-up:

Als eerste heb ik me wimpers gekruld voordat ik de mascara op me wimpers deed.
Onthoud wel, dit is hoe het mij is bevallen want misschien werkt de mascara voor jou juist wel goed.


Als eerste heb ik essence magic design gebruikt.
Opzich pakte deze nog wel redelijk.
De mascara is vooral fijn voor als je een keer een dagje een naturel look wilt hebben.
Daarom geef ik deze een matige go.
De prijs van de mascara ligt tussen de €2 en €3.


Essence no limits, deze mascara is het gewoon niet voor mij.
Op mijn wimpers word die niet goed gepakt.
Ik hou er namelijk van als me wimpers goed opvallen en bij deze gebeurd dat niet.
De prijs van de mascara ligt tussen de €2 en €3.


Ook de essence hypo gloss is voor mij ook een no go.
De verpakking ziet er wel erg leuk uit, dit is ook een reden waarom ik de mascara wou proberen.
Toen ik hem ging proberen was ik meteen een stuk minder enthousiast.
Zoals je misschien wel op de foto ziet, er komt haast niks op mijn wimpers.
De prijs van de mascara ligt tussen de €2 en €3.



De mascara van p2 is absoluut niet duur en je het resultaat is erg mooi.
Me wimpers leken meteen een stuk voller vergelijken bij de andere budget mascara's.
De mascara heb ik in Duitsland gekocht en dit merk is volgens mij niet meer te koop in Nederland.
De prijs van de mascara ligt tussen de €3 en €4.
Deze krijgt van mij een absolute GO.


De mascara van Maybelline vind ik erg fijn.
De reden hiervan is omdat deze gewoon meteen mooi en goed zit.
Met deze mascara lijken me wimpers al snel een stuk voller.
Het is misschien niet goed op de foto te zien, dit komt omdat die bijna op is.
De prijs van de mascara ligt tussen de €10 en €11.
Van mij krijgt deze mascara een GO.


Ook deze mascara van maybelline vind ik erg fijn.
Dit is de lift up.
Hij dekt er mooi en ook deze zit meteen goed.
Ik heb deze mascara in Duitsland gekocht, hier is die maar €6.
Ik geloof dat die in Nederland net zo duur is als de volume boost.
De prijs ligt daarom denk ik tussen de €10 en €11.


The falsies van maybelline is toch wel mijn favoriet.
De mascara geeft mijn wimpers echt meer volume en met deze mascara vallen mijn wimpers ook op.
De mascara kan voor sommige mensen wel iets te prijzig zijn maar van mij krijgt die een go.
De prijs van de mascara ligt tussen de €13 en €14.


Wel geef ik als tip mee, woon je dicht bij de Duitse grens of ga je er een dagje aan koop daar dan je merk mascara.
De mascara's van maybelline zijn daar over het algemeen wel €3 a €4 goedkoper!
Welke mascara is voor jou een echte GO?
En welke is juist voor jou een NO GO?

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats