dinsdag 17 augustus 2010

Step up 3D

Morgen is het dan eindelijk zover ik ga na Step up 3D!
Het is een dansfilm dus voor de echte dans liefhebbers heb ik hier voor jullie de trailer.


Streetdancer Luke beschouwt een verlaten warenhuis in New York als zijn enige thuis. Daar komen de beste streetdansers van de hele wereld bijeen om hun dansmoves te perfectioneren. Wanneer Luke en zijn danscrew het pand dreigen te verliezen, is hun laatste hoop gevestigd op het winnen van de World Jam wedstrijd. Met het prijzengeld kunnen zij hun thuisbasis en danshaven behouden. Om zijn crew te versterken gaat Luke op zoek naar nieuw talent in de ondergrondse dansscene van New York. Uiteindelijk vindt hij de twee dansers die hij nodig heeft: de mysterieuze Natalie en Moose. Maar Nathalie draagt een geheim met zich mee dat niet alleen schadelijk is voor hun opbloeiende liefde, maar voor alles waar de Pirates hun leven aan hebben gewijd.

Heb jij de film al gezien?
Zo ja, wat vond je er van.
Heb je hem nog niet gezien, zou je deze film dan willen zien?

Bron:http://www.cinemajestic.nl/cinemajestic/?p=2655

3 reacties:

Tessa zei

hij is leuk he! ben hem ook meteen gaan kijken ;)

Lynsey zei

Ik ga hem vanavond zien dus ben benieuwd! :D

Annigje zei

Ik ga deze film zeker nog eens kijken! Ik houd zelf erg van dansen en kijk ook graag naar dansfilms, ook al komt het altijd op hetzelfde neer haha. Gelukkig zit er deze keer weer eens een leuke acteur in ;)

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats