woensdag 11 augustus 2010

Wet n Wild

In mijn shoplog heb je ze al voorbij zien komen de Wet n Wild producten.
Omdat ik er nog geen swatches van heb gemaakt komen ze vandaag voor jullie online.

Ik heb de oogschaduws geswatcht met een hema eyeshadow base eronder.

Eyes:

Dit kleurtje vind ik erg mooi.
De donkere kleur is erg geschikt voor het najaar.
Ook was de kleur goed gepigmenteerd!
Hoe de kleur heet kan ik jullie helaas niet vertellen omdat er geen nummer/naam op staat.






Ook dit vind ik weer een erg mooi kleurtje.
Het is een zacht roze kleur.
Helaas is dit niet goed te zien op de foto, daar valt die namelijk vrij licht uit.


Voor dit kleurtje geld ook weer, hij is goed gepigmenteerd.
Helaas kan ik bij deze kleur jullie ook niet zeggen wat de naam is er staat namelijk geen naam/nummer op.




Lips:


Ik heb van de wet n wild collectie een max volume lipgloss gekocht.
De lipgloss smeert erg fijn en ruikt heerlijk er zit namelijk een kaneel geur aan.
And i love kaneel.







De lipstick uit de collectie vind ik erg mooi.
Het is een bruinige kleur en daarom erg mooi voor het najaar.
Voor de zomer vind ik hem persoonlijk iets te donker.




0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats