dinsdag 10 augustus 2010

I love... body-butter

I love Strawberries & milkshake body-butter.
De verpaking is erg sweet en zo ruikt de body-butter ook.
Het heeft ook echt de geur van een aardbeien milkshake and I love it.
De geur van aardbeien ruik je erg goed op je armen als je hem op gesmeerd hebt maar gaat er na een tijdje weer vanaf.
Nadat ik de body-butter op gesmeerd had voelde me huid meteen een stuk zachter aan.
Wel raad ik jullie aan om hem niet op te smeren voordat je naar buiten gaat zo voorkom je dat er allemaal wespen en ander ongedierte op je af komt vliegen.
Ik heb de Body-butter gekocht bij de Douglas en hij koste €5,95, een echte aanrader!
Voor mensen die niet van een zoete aardbeien geur houden wees niet getreurt want er zijn geloof ik nog 4 andere soorten waaronder Mango en Cocos.




0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats