woensdag 11 augustus 2010

1+1 gratis actie.

Op veel beautyblogs stond het al, de 1+1 gratis actie van Kruidvat.
Tijdens deze actie kun je alle nagelproducten (nagellak, vijlen, nail art enz.) kopen en krijg je de 2e gratis.
Omdat ik deze actie niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan ben ik ook even bij de Kruidvat geweest.
Ik heb de kleuren volgende kleuren gekocht:


Van links naar rechts.
030 Meet Me At Coral Island.
080 Lets Talk About Berrie.
130 Lucky In Lilac.
180 Hot Or Not?
210 Just Married.

Lucky In Lilac heb ik niet tijdens de 1+1 gratis actie gekocht.
Deze heb ik namelijk gekocht in Duitsland maar aangezien die nieuw is wou ik hem toch even met jullie delen.



De actie is nog tot 15 augustus geldig dus als je nog gebruik wilt maken van deze leuke actie.
Wees er snel bij!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats