zondag 28 november 2010

Informatie meeting



Heey meiden!

Vandaag is het dan eindelijk zover, informatie over de meeting.
De datum, tijd en plek!
Sorry dat ik het nu pas online zet, hopelijk kan iedereen mee!


De voorkeur ging voor de meeste mensen naar Utrecht.
Daarom hebben Silja en ik besloten om Utrecht als meeting plek te nemen.

We verzamelen op donderdag 23 december tussen 12:00 en 12:30 voor de Burgerking op Utrecht Centraal.

Hoe vind je de Burgerking?
Heel simpel, je gaat als je uitstapt naar boven toe.
Op Centraal zelf zit er dan een Burgerking in een hoek.

Ook leek het Silja en mij erg leuk om vervolgens daar iets te eten, gezellig te kletsen en voor wie willen ook nog eventueel te winkelen.

We hebben geen tijd afgesproken tot hoe laat de meeting duurd dit laten we aan jezelf over.
Dit ivm dat sommige nog van redelijk ver moeten komen.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust!
Je kunt de vragen achter laten bij de comments of een mailtje sturen naar


Ik zie jullie 23 december 2010!
Heb er zin in!

Liefs Lynsey!

8 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk. Helaas zit ik met school en mijn werk. Veel plezier allemaal.
Liefs, xxxx

Samantha zei

Super leuk! Ik denk niet dat ik kan komen in verband met geldproblemen. :( Maar ik zal nog even kijken of het lukt! Het is misschien ook leuk om neer te zetten wie er zeker weten WEL komt!

Juudith zei

Hmm,, dan kan k helaas niet mee, deze week moet ik de hele week werken:|

FabulousHeidi zei

Ik ben er wel bij! Ik heb net even overlegd en ik neem die middag lekker vrij, gezellig!

liefs xoxo Heidi

Lynsey's Beauty zei

Ik wil graag een lijst maken met wie wel en niet komen.
Als meiden mee gaan, stuur me een mailtje!

Liefs Lynsey!

Anne zei

Super leuk!
de meiden die mee gaann: veel plezier.
Ik zelf ga niet mee. ;p

x x x

Anoniem zei

you have a very cute blog layout! so cute!

erectile dysfunction medications zei

My brother recommended I might like this website. He was entirely right. This post actually made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats