zondag 21 november 2010

My make up story


Wat leuk, ik heb weer een tag mogen ontvangen!
Dit keer is het van sanaz van http://www.ashottofbeauty.nl/ .
De tag gaat over mijn make up verhaal.
Ook mag ik de tag weer door geven.
Dus ben jij benieuwd of ik hem aan jou heb door gegeven?

Lees dan gauw de tag en bekijk of ik hem aan jou heb door gegeven!

De vragen zijn in het Engels, ik beantwoord ze in het Nederlands.

1. How old were you when you started wearing makeup?
Ik was nog vrij jong, een jaartje of 8 toen kreeg ik mijn opmaak pop.
Toen deed ik het ook af en toe op bij mijzelf.
Vanaf groep 7/8 ging ik er ook mee over straat.
Ik was toen 11/12 jaar, ik gebruikte lipstick, teveel oogpotlood en mascara.
Pas vanaf mijn 15de ben ik begonnen met het gebruiken van foundation en blush.

2. How did you get into makeup?
Altijd ben ik erg geintresseerd geweest in make up.
Heb ook getwijfeld om een visagie opleiding te gaan volgen.
Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan omdat make up echt een hobby voor mij is.
Ik ging steeds vaker make up kopen en experimenteren met kleuren en merken.
3. What are some of your favorite brands?
Ik heb geen favoriet merk wat ik altijd moet kopen.
Het gaat mij erom dat het een goed product is.
Het maakt mij dan niet uit of het Maxfactor of Catrice is.
Op dit moment is de lipstick van Kiko wel mijn favoriet.
Als je een kijkje zou komen nemen in mijn stash zul je daarom allerlei merken vinden.
4. What does makeup mean to you?
Make up betekent voor mij een heleboel.
Zonder make up voel ik mij "kaal".
Ook  ga ik niet gauw de deur uit zonder make up.
Al helemaal niet als ik naar stage ga of school.
Soms als ik op een zondag middag op bezoek ga bij mijn oma doe ik het niet.
Ook vind ik het leuk om te experimenteren met make up.
Het is voor mij een echte hobby!

5. If you could only wear 4 products on your face what would they be?
Hier hoefde ik niet zo heel lang over na te denken.
Ik zou namelijk als ik maar 4 producten mag gebruiken het volgende kiezen,
- Foundation.
- Blush.
- Mascara.
- Lipstick.

6. What is your favorite thing about makeup?
Dat je er zoveel mogelijkheden mee hebt.
Je kan bijvoorbeeld eeuwig blijven combineren met verschillende kleuren oogschaduw.
Veel verschillende kleuren lipsticks hebt en blush.
Het mooie is ook dat er geen regels aan verbonden zijn en je gewoon kunt doen wat je zelf mooi vind.
Ook is het gewoon super dat er voor ieder persoon wel iets is wat perfect matcht met bijvoorbeeld je huid of met je ogen.

7. What do you think about drugstore makeup vs high end makeup?
Het maakt voor mij niks uit, als het maar goed is!
Je hebt namelijk ook mooie budget make up wat ook nog eens prima werkt.
Ook heb ik niet altijd veel geld om er aan uit te geven en doe ik dit ook liever niet.
Alleen als ik weet dat het echt goed is, dan geef ik er gerust iets meer aan uit.

8. What is one tip of advice you can give to a beginner?
Wees niet bang om te experimenteren.
Wees ook niet bang wat andere er van vinden en doe wat je zelf mooi vind!
Zolang jij je er maar prettig bij voelt.

9. What is one makeup trend you never understood?
Het is erg toevallig dat wat ik invulde Sanaz ook heeft.
Een te donkere kleur lipliner dan de lipstick.
Gister was ik namelijk bij de Margriet winterfair.
Een vrouw die mij ging opmaken had dit en ik dacht van zoiets vind ik gewoon niet mooi.

10. What do you think about the beauty community on YouTube?
Ik vind dit erg leuk.
De filmpjes waar bijvoorbeeld een look word uit gelegd zijn over het algemeen veel makkelijker te volgen dan dat het stap voor stap uitgelegd met behulp van foto's.
Ik heb geen favoriet want de ene keer kijk ik weer een heleboel filmpjes van die en daarna weer van een ander.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Ik geef de tag aan de volgende meiden door:

Marjolein van http://supketchup.wordpress.com/
Nyria van http://kalypsoable.blogspot.com/
Tatjana van http://beautyblogt.blogspot.com/

Liefs Lynsey

2 reacties:

Anoniem zei

IK kijk zo vaak op youtube make-up videos. Dat is zo leuk om te zien. Leuke tag.
Liefs, xxxx

Lisa zei

Leuke vragen :)

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats