maandag 8 november 2010

MNY lipgloss


Vandaag heb ik voor jullie een review van 2 MNY lipglossjes.
De nummers die ik gehaald heb zijn nummer 160 en nummer 565.

In beide lipgloss zitten veel glitters.
Beide foto's maakte ik achter elkaar.
Ik merkte wel met de lipgloss eraf halen dat de glitters overal gingen zitten.
De eerste is een nude en subtiel kleurtje.
Leuk voorals je je lippen niet teveel wilt laten op vallen maar wel even een glimmetje wilt geven.
Hieronder zie je nummer 160.



Het volgende kleurtje is nummer 565.
Ook in deze lipgloss zitten weer veel glitters.

Het is een zacht roze kleurtje.
Helaas komt de kleur niet goed tot zijn recht op de foto.



Hebben jullie producten van MNY en wat vind je ervan?
Als je nog geen producten ervan hebt, wat zou je er dan van willen kopen?

8 reacties:

Samantha zei

Ziet er wel mooi uit! Ik heb 4 oogschaduws, 2 blushes en 1 oogpotlood van MNY! :) Ik wil nog lipglossjes!

Marjolein zei

Die tweede vind ik er wel mooi uit zien :) ik heb nog niks ervan gekocht en ga ik denk ik voorlopig ook nog niet doen, heb nog niks gezien wat ik écht wil..

Juudith zei

Ziet er mooi uit! Ik heb nog niets van MNY, we hebben ook geen etos op het dorp.. dus helaas!

Anoniem zei

Hihi, die eerste heb ik ook. Liefs, xxx

Tessa zei

mooie lippen heb je. Ik heb de glossjes ook en ze zijn idd wel héél glitterig maar voor de rest wel leuk voor hun prijs vind ik :)

lynsey's beauty zei

@tessa Dankjewel. Ja en ze smeren ook erg fijn

Eline zei

Ik vind die bovenste erg mooi!

Tatjana zei

Ik vind de glosses van MNY ZO FIJN! :D

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats