zondag 7 november 2010

meeting


Omdat ik altijd erg benieuwd ben naar de meiden achter de beauty site's of naar de meiden die de beauty sites lezen leek het mij een leuk idee om een meeting te "organiseren".
Het is de bedoeling dat de meeting plaats vind in de kerstvakantie.
De locatie is nog niet bekent omdat ik een centraal punt wil nemen.
Wel zit ik te denken aan Utrecht of Zwolle.
Ook word er nog een datum geprikt.


Dus lijkt het jou leuk om andere meiden te ontmoeten die zich bezig houden met beauty meld je dan aan!
Stuur een mailtje naar lynseybeauty@hotmail.com met onderwerp meeting.
Vermeld hierin je naam, waar je woont en of je liever naar Utrecht of Zwolle wilt.
Heb je een andere leuke stad ingedachten laat dit me dan weten en vertel mij erbij waarom.


Wie zich al aangemeld hebben zijn:


Liefs Lynsey!

17 reacties:

FabulousHeidi zei

Leuk leuk leuk!!! Mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar Utrecht :-)

xoxo

Agnetha zei

Ik doe graag mee, gezellig!
Maakt mij niet uit Zwolle of Utrecht

Lynsey zei

@Heidi en @Agnetha,
Stuur me even een mailtje zodat het iets overzichtelijker blijft voor mezelf

Eline zei

Zwolle is niet centraal ;x Utrecht is beter! Ik wil in principe wel, ligt eraan wie er komen. Als het niet teveel meiden zijn mag het wat mij betreft ook hier bij mij thuis maar dan is 10 wel echt de max. Mijn appartement is niet zo groot!

Shanna zei

Zwolle!!!!!! :-D

Anoniem zei

Dit vind ik zo leuk. Misschien wil ik wel. Moet even kijken met de tijd/datum enzo. Dus ik ga er even over nadenken. Maar echt een leuk idee.
Liefs, xxx

Lynsey zei

Meiden vergeet het niet te mailen!
Dan krijg ik er een beter overzicht van!
Alvast bedankt

Juudith zei

Leeuk leeuk leeuk!!
Mijn mail heb je!

Samantha zei

Lijkt me leuk! Maar alleen als het in Utrecht is. Dat is toch makkelijker voor 'iedereen'

Lynsey's Beauty zei

@Samantha,
Stuur mij even een mailtje

Unknown zei

ik zal morgen ook even een berichtje op mijn blog plaatsen.

Janneke zei

Lijkt mij ook tof! Ik heb geen beautyblog, maar interesseer me er wel voor. Als het in Zwolle is ben ik van de partij!

Myrna zei

Ik heb je een mailtje gestuurd! Ik zou kiezen voor Utrecht, omdat dat iets wat dichterbij is (uurtje reizen) Zwolle is voor mij ruim 2 uur reizen dus ja dan gaat mijn voorkeur uit naar Utrecht

My Lack of Style zei

Meetings zijn zooooo leuk! Heb vorige week (weer) gemeet met een aantal fashionbloggers, was echt super!!

Bertine zei

Lijkt me leuk! Ik kan alleen niet zo veel dagen in de kerstvakantie. Kan ik mij ook opgeven in de hoop dat het op de dag valt dat ik kan?

Lynsey zei

@Bertine, natuurlijk kan dat.
je zit nergens aan vast.
Het is gewoon handig zodat we het ongeveer in kunnen schatten hoeveel er willen komen.
Voor de andere meiden die ook graag zouden willen stuur een mailtje naar Lynseybeauty@hotmail.com

Eline zei

Ik mail!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats