dinsdag 16 november 2010

Reminder winactie!

Vandaag is het dan eindelijk zover!
Mijn aller eerste winactie!
In het filmpje kun je zien wat je allemaal kunt winnen en onder het filmpje staat wat je moet doen.
De producten die je in het filmpje voorbij ziet komen zijn in 3e gesplitst.
Daarom komen er uiteindelijk 3 winnaars.


Wat moet je doen om het te kunnen winnen?


- Volg me via twitter en/of bloglovin/youtube.
- Retweet de winactie en laat je retweet in een comment achter.
- Stuur een mailtje met je top 3 naar lynseybeauty@hotmail.com.
Je kunt per nummer je favoriet kiezen en deze mailen.
- Zet ook in het mailtje je naam neer en je naam waarmee je een comment achter gelaten hebt.

Nummer 1:
- Colour en go nagellakje.
- Catrice oogschaduw.
- Miss helen lipgloss.

Nummer 2:
- Bamboo scrubgel.
- Bamboo bodybalm.
- Bamboo bodywash.

Nummer 3:
- Vaseline bodygel (2x)
- Biotherm.

Als ik een mailtje heb ontvangen bekijk ik je RT en je top 3.
Ik stuur je en berichtje terug en je naam word op een briefje in een potje gedaan.
Let op: krijg je binnen 24/48 uur geen berichtje terug bestaat er een kans dat ik je mailtje niet ontvangen heb.

De winactie loopt tot donderdag 18 november!

Liefs Lynsey

4 reacties:

Anoniem zei

Hihi, thanks voor de reminder. Liefs, xxx

Van zei

Hi Lynsey,
wat een leuke manier van een winactie houden !
Veel succes ermee!

niene zei

niennn@live.nl
FLOWERxFASHION

De winactie loopt nog steeds namelijk tot donderdag 18 november 23:59 http://bit.ly/9juWr0 RT = LIEF! <3

Sanna zei

Leuke, winactie! Ik heb de actiegeretweet (Sannaa4444, en volg je op Twitter)

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats