maandag 15 november 2010

Margriet winterfair


Aanstaande zaterdag is het dan eindelijk zover, ik ga naar de margriet winterfair.
Ik heb er al een paar keer over getweet dus sommige van jullie weten het misschien al.
Ik heb van een vriendin een kaartje hiervoor gekregen en ga er samen met haar heen.

De margriet winterfair word gehouden in de jaarbeurs in Utrecht.
Het start vrijdag 19 november en is tot 25 november.
Je kunt de winterfair bezoeken van 10:00 tot 18:00

De kaarten kosten €14.95 per persoon per dag.

Op de site staat een heel overzichts programma van wat er die dag te doen is.
Dus ben je er benieuwd naar kijk dan even op hun site.


Persoonlijk vind ik de site wel een beetje onduidelijk.

Ga jij ook naar de margriet winterfair?
Ben je al een keer bij een margriet winterfair geweest?

5 reacties:

FabulousHeidi zei

Helaas kan ik niet, anders had het me enorm leuk geleken :-) heel veel plezier meis!

Sanaz zei

Leuk! heel veel plzier lyns

xx Sanaz

Lynsey's Beauty zei

Thnx meiden!

Marjolein zei

Heel veel plezier! Ben er nooit geweest, wel eens over gedacht om met m'n ma te gaan maar dat gebeurde nooit haha!

Anoniem zei

Heel veel plezier. Liefs, xxx

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats