woensdag 17 november 2010

Gewonnen spullen papapa.nl

Heey hey meiden!

Vandaag had ik voor jullie een filmpje op de planning staan maar helaas werkte mijn windows movie maker niet mee.
Het programma importeerde namelijk niet heel mijn video.

Daarom heb ik vandaag voor jullie het zelfde artikeltje maar dan in foto vorm.
Vandaag laat ik aan jullie de producten zien die ik heb gewonnen met een twitter win actie.
De winactie was van papapa.nl, je moest de win actie en keer retweeten en dan deed je mee.

Je kon een pakketje winnen t.w.v. €15.
En ik was de gelukkige die deze heeft gewonnen.

Hier onder kun je zien wat er allemaal in het pakketje zat:

Van boven , van links naar rechts.

Een bruine eye liner van maybelline.
Een roze oogschaduw van cantare.
Een groene oogschaduw van janette cosmetics.


De eye liner van maybelline is een waterproof eye liner.
Dit is ook de eerste eye liner waarvan ik zeg dat het een goede waterproof is.
Ik had hem namelijk geswatcht voor een foto en kreeg hem vervolgens met oogschaduw remover niet goed van mijn handen af.
Dit zie ik als een echte pluspunt alleen niet als het lijntje niet in 1 keer goed lukt.

De roze oogschaduw van cantare is roze en erg glitterig.
Een leuk kleurtje voor de feestdagen die er aan zitten komen.

De groene oogschaduw bestaat uit 4 verschillende tinten.
Een donker groene een wat licht groene en 2 witte kleuren die je goed kunt gebruiken als highlighters.


Ik heb 3 verschillende velletjes gekregen met nail art.
Een groene, een goude en een roze.
Als je de stickers duidelijker wilt zien moet je er even op klikken.
Dan word namelijk de foto vergroot.

v.l.n.r.
Safari nummer 58.
Safari nummer onbekend.
(hier kan ik geen naam of nummer van vinden.)
Safari nummer onbekend.(hier kan ik ook geen naam of nummer van vinden.)
Lemax colour.
(hier kan ik ook geen naam of nummer van vinden.)

Safari nummer 58 is een nude kleurtje.

De gele safari is een fluor kleurtje.
Als het donker word valt die nog meer op, dit vind ik erg leuk.

De glitter safari heeft een dunne substantie.
Daarom erg leuk voor over een ander kleurtje.

De lemax colour is een erg leuk rood kleurtje.


Ook zaten er 2 vijlen in het pakketje.
Een grote vijl en een kleinere vijl.
Het kleintje is erg handig voor in je tas.

Ook zat er nog een leuk hangertje bij voor aan je mobiel.
Deze heb ik aan de vriendin van me broer gegeven omdat deze helaas niet aan mijn mobiel kan.

Ik ben erg blij met de spullen en wil bij deze Ilse nogmaals bedanken.
Kijk allemaal gerust een kijken op haar webshop.
http://www.papapa.nl/

Weet iemand toevallig een ander handig video bewerkings programma?
Hebben jullie ervaring met safari lakjes?

11 reacties:

FabulousHeidi zei

Heeey je hebt ze toch binnen gekregen! Wel hele leuke spulletjes tussen meis!

Anoniem zei

Wauw, echt heel leuk. Gefeliciteerd. Liefs, xxxx

Marjolein zei

Leuke spulletjes! Die groene/gele nagellak lijkt me wel super fel haha, apart kleurtje!

Lisa zei

Heel leuk voor je zeg :D Gefeliciteerd dat je dat gewonnen hebt :) Mooie producten, veel plezier ermee ! :)

Jorna zei

Een leuke set heb je gewonnen, congrats! :)

Bertine zei

Leuk zeg! Ik heb laatst ook zo'n pakket gewonnen:) Lekker goed gevuld he!

Tatjana zei

Wat leuk zeg!
Veel plezier met je leuke spullen. :D

Inge zei

woww leuk, gefeliciteerd.

Samantha zei

Gefeliciteerd, meis! Leuke dingetjes!

Juudith zei

Wat een leuke dingetjes heb je gewonnen! Gefeliciteerd!

Asmae zei

Leeuk setje! gefeliciteerd meid!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats