vrijdag 19 november 2010

winnaressen

Vandaag is het dan eindelijk zover.
Mijn winactie is gesloten en hier zijn drie winnaressen uit gekomen.
Ik had alle namen van de meiden in een potje gedaan, dit door elkaar gehusseld en vervolgens heb ik er 3 kaartjes uit gehaald.
De volgende meiden hebben gewonnen:
- Marjolein.
- Bertine.
- Sanna.
Willen jullie mij voor maandag 20:00 een mailtje sturen met hierin de gegevens waar ik het pakketje naar toe kan sturen.
Vermeld er ook bij of je ook wel of niet wilt weten wat je gewonnen hebt.

Voor de meiden die niet gewonnen hebben, wees niet getreurd!
Rond de kerstdagen komen er bij de (100 followers) weer een leuke winactie.

Liefs Lynsey!

11 reacties:

Agnetha zei

Gefeliciteerd meiden!!

Tatjana zei

Gefeliciteerd !!

Unknown zei

gefeliciteerd dames

Van zei

gefeliciteerd aan de meiden/dames die gewonnen hebben en Lynsey op naar de 100!

Anoniem zei

Gefeliciteerd ladies!

Marjolein zei

Leuk! :D Heb je al gemaild ;)

Bertine zei

Thnx!! Ik heb je net gemaild!:)

Anoniem zei

Van hare gefeliciteerd meiden. <3
Liefs, xxx

Lisa zei

Gefeliciteerd aan de winnaressen ! :) Veel plezier met jullie prijzen ! :)

Tine zei

Gefeliciteerd meiden!
x

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Gefeliciteerd iedereen!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats