zondag 16 september 2012

Opnieuw gestart.

Hello Ladies!

Long time no see!!
Ik ben een tijdje er uit geweest.
Helaas heb ik dit niet meer door kunnen geven omdat ik druk was met mijn opleiding en is het erbij ingeschoten.

Het bloggen bleef kriebelen bij mij.
Nu heb een aantal jaren een vriendin leren kennen en zij wilde ook altijd al erg graag bloggen.
Daarom hebben wij besloten om samen een blog te starten.

Ik zou het leuk vinden om weer gevolgd te worden door jullie.
Misschien ook een leuke reden om te volgen, bij 25+ volgers hebben wij een kleine win actie!!

Hopelijk zie ik jullie reacties weer bij mijn nieuwe blog.
That would be nice!

www.lynselstyle.blogspot.com !!

Lots of Love,

Lynsey !!

1 reacties:

Anoniem zei

aaaah nou
ik roy peeters
ben vanaf vandaag 1 van de volgers hahaha
ik zou t cool vinden als ik hier nou een reactie op
kreeg van jou .
je kunt me ook mailen royaalpeeters@live.nl
of facebook royaal peeters
mischien wel op skype royke157
hahahahahaha
nou veel plezier en ik blijf je wel volgen okiiii

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats