woensdag 21 juli 2010

Swatches O.P.I nagellak

Bij m'n andere blogpost van O.P.I nagellak kun je zien hoe ik eraan ben gekomen.
Ik heb nu mijn nieuwe camera binnen en mijn nagelwielen daarom heb ik voor jullie swatches gemaakt van mijn O.P.I nagellakjes.

De eerste kleur is: You dont know Jacques!
De tweede kleur is: Russian navy.
De derde kleur is: OPI ink.

De lakjes zijn erg fijn, ze smeren goed en zijn snel droog.
Dit vind ik echt een heel groot voordeel van de O.P.I nagellakjes.

Ik heb bij elke kleur 2 laagjes gebruikt maar de Rissian navy en OPI ink dekken na 1 laag je nagels al erg goed.


2 reacties:

Unknown zei

mooie kleurtjes !!!!

Rani zei

Mooie kleuren!
& wat een mooie blog heb je!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats