woensdag 14 juli 2010

NOTD Essence twins glitter topper

Vandaag heb ik voor NOTD de Essence twins glitter topper nagellak gebruikt.
Als eerste heb ik een basislaag aangebracht en daar over de nagellak.
De nagellak heeft allemaal kleine glitters als base en daarover ziitten grote glitters.
Het is een erg leuk glitter nagellakje alleen het aanbrengen ervan is was minder.
Vaak als je 1 keer met je kwastje over je nagel ging had je maar op 1 plek de glitters.
Daarom moest je bijna elke keer bij het opbrengen de glitters over je nagel verdelen.
Het resultaat wat je uiteindelijk krijgt, vind ik persoonlijk erg leuk.
Ik heb het nagellakje gekocht bij de kruidvat en hij was geloof ik maar €2,75.
Hoeveel ik precies kwijt was weet ik niet meer omdat ik hem gehaald heb tijdens de 2+1 gratis actie.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats