donderdag 22 juli 2010

Foto tutorial: Streepjes nagellak.

Vandaag heb ik voor jullie een foto tutorial.
Als je wilt weten hoe je dit moet maken:


Lees dan dit artikeltje verder af.
Ik beschrijf stap voor stap wat je moet doen en ik zet er foto's bij voor verduidelijking.

- Als eerste gebruik ik een basis.

-Nadat de basislaag er opzat en opgedroogd was heb ik er een witte parlemoer over heen gedaan.
Ik heb de basiskleur maar 1 keer gedaan.


- Toen deze laag opgedroogd was heb ik met een dun kwastje 3 blauwe streepjes gezet.
De lijntjes kwamen elke keer op 1 punt samen.
Als eerste begon ik met het middelste streepje en daarna deed ik 1 onder en 1 boven.
Zorg er wel voor dat je tussen de bovenste - middelste - onderste streep ruimte laat omdat er nog een ander kleurtje tussen moet.

- Ook moet je eerst dit een beetje laten drogen voordat je met de andere kleur aan de slag gaat.
Als het droog is dan kun je in dit geval de roze streepjes aan brengen.
Ook hiervoor heb ik weer een nagellakje gebruikt met een dun kwastje.
Aan de onderkant van m'n nagels heb ik nog 1 klein schuin roze streepje gemaakt.

- Laat de nagels goed droog worden breng vervolgens nog een top coat aan.
Je nagels moeten hiervoor wel droog zijn anders veeg je de kleuren uit.
Ik heb de top coat gebruikt van de bovenste foto.

Succes ermee!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats