donderdag 1 juli 2010

NOTD , Catrice - Sold out for ever!


Vandaag heb ik een notd gemaakt met een nagellak van catrice, Sold out for ever!
Het is een erg mooi maar wel een appart kleurtje.
Om het wat op te vrolijken heb ik de nagel stickers french glam gebruikt van essence.
Deze heb ik gekocht tijdens de 2 + 1 gratis actie bij kruidvat.
De actie is nog geldig tot 11 juli 2010!
Als eerste heb ik 2 laagjes aangebracht van de catrice nagellak.
Daarna heb ik toen mijn nagels goed droog waren de stickers er op geplakt.
Je moet ze wel in een keer goed plakken want ze zitten meteen vast.
Ik wou er namelijk een vanaf halen omdat ik hem niet mooi vond zitten en ik kon toen weer heel me nagel opnieuw lakken!
Omdat de stickers van essence over het algemeen lang blijven zitten raad ik ze zeker aan.
Sorry voor de overbelichte foto want het was donker toen ik de foto's nam.

1 reacties:

Unknown zei

ziet er mooi uit !!

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats