dinsdag 20 juli 2010

Review kleine stijltang

Omdat ik laatst een kleine stijltang heb aangeschaft en deze mij erg goed is bevallen ga ik er iets over schrijven.

De stijltang is klein en daarom erg handig voor een pony, schuine lok of bijvoorbeeld plukjes haar die je niet in model kan krijgen.

De stijltang is binnen 1 minuut opgewarmt en is binnen 5 minuten alweer afgekoeld.

Ik heb mijn kleine stijltang gekocht voor €7,50 bij de Blokker maar je hebt hem geloof ik nu ook voor ongeveer €2,58 bij de Action.
Over de kwaliteit van de stijltang van de Action kan ik niks zeggen want deze heb ik niet getest.


0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats