zondag 4 juli 2010

Nagellak tips!

De meeste weten over het algemeen wel hoe ze hun nagels moeten lakken maar ik was in een tijdschrift aan het bladeren en kwam een paar handige beginners tips tegen.
Deze wil ik daarom met jullie delen.

1. Breng een transparante basecoat aan.
Zo voorkom je verkleuring van je nagels en geef je een lak een stevige ondergrond.

2. Veeg voordat je gaat lakken het borsteltje langs het flesje. Gebruik per laag niet te veel lak dit voorkomt bubbels en stoot afdrukken.
3. Geef in drie stroken je nagels een complete kleurdekking.
Begin in het midden van je nagels en doe daarna pas de zijkanten van je nagels.
4. Breng een coat en laklaag (verticaal) aan op de top van je nagels.
Werk kleine lakfoutjes bij met een correctiestif of wattenstaafje met remover.
5. Sluit af met een topcoat.

1 reacties:

Anne zei

leuk!
maar ik wist al wel hoe je nagels moet lakken.

maar ik heb een vraagje:

weet jij misschien waar je goede topcoat en basecoat kan halen?
Want kan dat ook gewoon bij de:

DA, Kruidvat of de Etos?

Alvast bedankt!

x

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats