woensdag 14 juli 2010

Shoplog primark Rotterdam

Ik ben 6 juli bij de Primark in Rotterdam geweest.
Het is alweer een weekje geleden maar ik was aan het wachten op mijn nieuwe camera die ik had besteld.
Omdat deze nu binnen is kan ik weer foto's maken voor m'n blog.
Primark Rotterdam is een winkel wat dicht bij Rotterdam Alexandrium zit.
Als je met de trein erna toe gaat stap je uit bij Rotterdam Alexander, loop je vanaf het station het winkel centrum in.
Ben je in het winkel centrum loop je helemaal naar achter en ga je er weer uit.
Aan de linkerzijde zit dan de Primark.
Ze hebben hier leuke, goedkope accesoires, kleding en lingerie.


Wat heb ik gekocht?
- Een tasje €4 (zie foto)
- Portemonnee €3 (zie foto)
- Make up tasje €3 (zie foto)
- Ringen €2 (zie foto) deze heb ik van een vriendin gekregen
- Oorbellen €2 (zie foto)
- Schoentjes €4 (zie foto)
- Panty sokjes 4 paar €3
In totaal was ik maar €19,- kwijt en ik ben er tot nu toe nog steeds erg tevreden over.





0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats