maandag 19 juli 2010

Review Elvive nutri-gloss light

Laatst was ik bij de kapper en toen werd er aan mij gevraagd of ik mijn haar verzorgde met haarmaskers.

Eigenlijk doe ik dit nooit terwijl wij toch allemaal haarmaskers in huis hebben.

De kapster gaf mij toen als tip om van een haarmasker in vorm van een spray te gebruiken.
Ook werd er tegen mij gezegt dat je een haarspraymasker kan herkennen omdat niet uitspoelen verzwaart niet op staat.

Aangezien ik vrij snel vet haar heb, geloof ik niet in sprays waarop staat dat het voor lang haar is en snel geneigd vet te worden.

Ik gebruik deze spray nu een aantal weken, waarop ik elke dag heb getest.
Ik moet toegeven dat me haar er inderdaad niet vet van word en m'n haar krijgt een mooie glans.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats