dinsdag 22 juni 2010

WK nagels

Omdat Nederland donderdag weer moet voetballen leek het mij leuk om wk nagels te maken.

Ik had niet zo heel erg veel inspiratie en ben daarom een beetje rond gaan kijken op internet.

Ik kwam terecht bij silja haar blog en zag daar zulke leuke wk nagels waardoor ik een idee kreeg.

Dit is het resultaat:
Ik heb een basislaag aangebracht met de multi dimension van essence.
Vervolgens heb ik eerst bij elke nagel de blauwe aan gebracht.
Ook deze is van de multi dimension van essence.
Boven het blauwe deed ik gedeelte niks en daarboven deed ik de rood.
Als laatste deed ik met de witte nagellak van de french manicure collectie van essence het middelste gedeelte.
Toen de nagellak opgedroogd was deed ik er als laatst nog een basislaag van essence overheen.

Omdat je bij Silja haar site nog veel meer leuke dingen kunt vinden raad ik jullie zeker aan om ook daar een kijkje te nemen! http://sillysilsil.blogspot.com/

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats