dinsdag 29 juni 2010

Shoplog juli 2010

Ook in de maand juli heb ik weer flink geshopt en daarom wil ik dit met jullie delen.
Omdat ik volgende maand ook ga shoppen in rotterdam ben ik deze maand op de koopjes tour gegaan.
Van welke dingen ik nog de prijs weet zou ik ze erbij zetten.
H&M:
- Jurkje, van €6,95 naar €1,-
- 2 shirtjes, eentje van €14,95 naar €5 en de ander was al €4,95
- Topje, €4,95,
- Ketting, van €2,90 naar €1,-
- Make up tasje van €2,90 naar €1,- (zie foto)
NewYorker:
- 2 paar zomer schoentjes (zie foto's)
De roze waren €7,95 en de balerina's €9,95.
Kruidvat (zie foto's):
- Essence nagelstickers 3 voor €2,-
- Nagellak remover
- Catrice nagellak. Sold out for ever, it bleu my mind & the devil wears red. €2,49 per stuk.
- Mini deo's €1,25 per stuk.
- Bourjois deo en douchegel.
- L'ORÉAL Elvive haar mouse
- LÓRÉAL Elvive haar verzorging €3,99
van Haren
- Tas, van €24,95 naar €12,50
- Zonnebril van €4,95 naar €2,50
Boekenwinkel (zie foto's)
- Oma 's gezondheids tips €3,49
- Oma weet raad! €3,49
Blokker (Zie foto)
- Mini stijltang, handig voor m'n lok!
Hier zit wel een erg grappig verhaaltje bij.
Je krijgt er namelijk 2 voor €7,50.
Ik denk dat is handig voor als er 1 kapot gaat.
Zit er eentje bij voor in het stopcontact en de andere is voor in je auto.
Die kan je namelijk in de sigarette aansluiting van een auto doen!

Foto's

1 reacties:

Unknown zei

wouw een jurkje voor 1 euro???
heb je daar geen foto's van???

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats