vrijdag 25 juni 2010

Gosh make up 1+1 gratis!



Ik zat vanochtend even in de Flair te bladeren en toen kwam ik opeens iets tegen wat ik gewoon met mijn mede bloggers moest delen.
Gosh heeft namelijk een nieuwe actie die vanaf dinsdag 29 juni in gaat tot 11 juli!
De actie is gosh 1+1 gratis!
Deze actie is alleen geldig bij de kruidvat.
Ook kun je kans maken om het nieuwe gosh model te worden.
Hiervoor moet je het volgende doen:
1. Koop een gosh product naar keuze en ontvang een activatiecode.
2. Maak je op je mooist op met Gosh en maak een glamour foto.
3. Upload deze foto met actiecode op www.kruidvat.nl/gosh.
4. Maak kans op een exclusieve fotoshoot en een advertentie in een kruidvat magazine.

Voor de actievoorwaarden kun je nog even een kijkje nemen op www.kruidvat.nl/gosh !

1 reacties:

Anoniem zei

he mooie meid
ik ben Roy haha
groetjes uit limburg

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats