woensdag 23 juni 2010

Pink eyes



Vandaag had een simpele maar toch opvallende roze look gemaakt.
Ook neemt de look niet veel tijd in beslag en is de look zo klaar.
Als eerste heb ik een eye shadow basic gebruikt.
Vervolgens heb ik van mij 96 palette een licht roze kleur gebruikt en deze over m'n hele oog aangebracht.

Daarna heb ik het kleurtje die erboven zit in de buitenste gedeelte van mijn ooghoeken gedaan.
Dit heb ik vervolgens met een kwastje vervaagd.


Als highlighter heb ik de roze kleur gebruikt die helemaal links boven zit.

Als laatste nog wat mascara en je look ik klaar.
Ik zelf heb Maybeline the Falsies

Succes ermee!

1 reacties:

Unknown zei

ziet er leuk uit !!!! close up van de ogen dat als tip. !!! veel succes

About Me

Mijn foto
Lynsey
Dieren, Netherlands
Hallo allemaal. Mijn naam is Lynsey en ik ben 19 jaar oud en ben een student. Fashion en Beauty is een grote hobby van mij en daarom wil ik dit met jullie delen. Je kunt me mailen voor vragen, tips, opmerkingen en andere dingen. Mijn mail adres is : Lynseybeauty@hotmail.com . Liefs Lynsey
Mijn volledige profiel tonen
Lynsey's Fasion. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Labels

Follow me with bloglovin

Follow Lynseys Beauty

Twitter

Lynsey

Forumspring

Kijk ook eens op:

nailoholic.com patries.nu Kalypso.nl.tt mardymakeupshop.blogspot.com mardymakeupshop.nl www.ashottofbeauty.nl

Stats